بنیانگذار جوشکاری فورجینگ سربسر میلگرد در ایران

شرکت مهندسی سازه آزمون فولاد
بنیانگذار جوشکاری فورجینگ سربسر میلگرد در ایران

شرکت مهندسی سازه آزمون فولاد (STS) به عنوان اولین شرکت در حوزه جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد و با بهره گیری از متخصصین با سابقه خود در زمینه های عمران , متالورژی , جوشکاری و با درایت و شناخت بررسی شده از مشکلات و معضلات موجود در صنعت ساخت و ساز مسکن از سال 1388 اقدام به فعالیت در زمینه وارد نمودن فن آوریهای نوین دنیا از جمله فرآیند فورجینگ سر به سر میلگرد با هدف بومی سازی این تکنولوژی مفید در کشور و نیز افزایش استحکام در بخش صنعت ساخت و ساز کشور نمود.
هم اکنون شرکت مهندسی سازه آزمون فولاد (STS) با داشتن 27 نماینده اجرایی در سراسر کشور و برگزاری دوره ها و سمینارها و اولین کنفرانس فورجینگ در ایران توانسته است به عنوان شرکت مادر تخصصی و پیشکسوت در زمینه واردات و تولید و آموزش علمی و عملی جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد شناخته شود.

بایگانی

تاریخچه جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۴۹ ب.ظ

تاریخچه چیست جوش جوشکاری سر به سر میلگرد فورجینگ فرجینگ سربه سربسر ژاپن کتاب مقاله توضیح

 

جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد ابتدا در دهه 1930 در ایالات متحده آمریکا و ژاپن تحت عنوان یکی از زیرشاخه های فرآیند جوشکاری گاز اکسی استیلن گسترش یافت. از آن پس، این روش به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت و در ابتدا به منظور جوشکاری ریل ها و لوله ها و بعد از آن در جوشکاری میلگردهای فولادی به کار گرفته شد.

تحقیقات بیشتر در ارتباط با این روش در کشورهای آلمان، روسیه و ژاپن انجام گرفت. در کشور ژاپن اکثر میلگردهای فولادی توسط روش جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد به یکدیگر متصل و جوشکاری می گردند که دلیل این امر مزایای این روش نسبت به سایر روش های اتصال در اجرا می باشد. همچنین در کشور ژاپن انجمن جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد تاسیس و فعالیت حدود 200 عضو پیمانکار و صنعتگر مرتبط با این صنعت توسط آن راهبری می گردد.

 

نویسنده : مهندس امیرقاسمی
شرکت مهندسی سازه آزمون فولاد
بنیانگذار جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد در ایران

دفتر مرکزی : تهران, زعفرانیه, میدان الف , پلاک ۲۹ , واحد۱
تلفن دفتر شهرک غرب : ۸۸۵۶۵۴۳۰ – ۸۸۵۶۵۴۳۱
تلفن دفتر زعفرانیه : ۲۲۰۲۴۶۶۰ (۸خط)
فکس اینترنتی : ۴۳۸۵۰۶۳۳
۰۹۱۲-۴۴۴۳۵۹۹ مدیر فروش : مهندس امیر قاسمی
۰۹۱۰-۴۴۴۳۵۹۹ مدیر فنی و پشتیبانی : مهندس محمدرضا موسوی نیا
۰۹۱۹-۴۴۴۳۵۹۹ مدیر بازرگانی : خانم محبی
ایمیل : info@sts-weld.com
وبسایت : www.sts-weld.com



تذکر: کلیه حقوق مادی و معنوی متن فوق متعلق به نویسنده متن بوده و استفاده از بخش یا کل متن فوق فقط با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد . در صورت رعایت نکردن شرط فوق مطابق قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان و قانون حمایت از حقوق مالکیت ادبی و هنری و حقوق مرتبط موضوع از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری و شکایت می باشد.

  • مهندسی سازه آزمون فولاد بنیانگذار جوشکاری فورجینگ سر بسر میلگرد